Màster universitari en Enginyeria Industrial

Ros Roca. Compres

10914_0_202007220828092556285

Breu presentació de l'empresa

Ros Roca és una empresa amb seu a Tàrrega (Lleida), especialitzada en el disseny i fabricació de solucions per a la gestió de residus urbans. Amb més de 70 anys d'història, l'empresa forma part del grup internacional Terberg Environmental i compta amb una planta de producció de 40.000 m2 i un equip de més de 600 professionals. A Ros Roca es produeixen recol·lectors de residus, contenidors i es comercialitzen equips de rentada i vehicles de neteja viària, adaptats a les necessitats específiques de cada mercat.

A Ros Roca Tàrrega (Lleida), es concentra l'activitat de producció i les àrees de suport com enginyeria, logística, qualitat, recursos humans, comercial, entre d'altres. A més compta amb diversos centres de postvenda repartits per tot Espanya, ubicats a Fonolleres, Rubí, Paiporta, Pinto i Galdakao. Aquests centres donen suport tècnic i manteniment als equips en servei.

 

Modalitat de Formació Dual 

1 plaça per Formació Dual adreçada a estudiants de la UdL en el departament de Post-Venta de Ros Roca

Dades activitats formatives a l'empresa

Les tasques realitzades per l’alumne dins l’empresa seran avaluades i es reconeixeran per un total de 36 crèdits ECTS. Aquests crèdits es corresponen amb les assignatures de Gestió de Projectes i Recursos Humans, el bloc optatiu format per les assignatures Projectes en Empresa I i II, i també el TFM.

Descripció de les tasques i del perfil professional a desenvolupar per part de l'alumne/treballador

El perfil que cerquem col·laborarà amb diferents departaments dins la cadena de subministrament, cosa que li permetrà aprendre tasques relacionades amb compres, aprovisionament i logística interna.

Gestió de proveïdors i compres

  • Creació de contractes de suministrament de materials.
  • Participar en els processos de negociació de preus.
  • Suport en la definició d'estratègies de negociació, juntament amb el responsable de l'àrea i el comprador especialitzat.
  • Manteniment de la base de dades de proveïdors.
  • Col·laboració en la preparació de documentació per concursos o licitacions.
  • Elaboració i anàlisi de comparatives de preus.

Planificació i aprovisionament

  • Gestió urgent d'incidències que afectin producció.
  • Seguiment de la "hot list".
  • Actualització del "roadmap" de categories.
  • Generació/ revisió i llançament del MRP.
  • Emissió i seguiment de les comandes de compra.
  • Coordinació de transports de proveïdors (si cal).

Control de materials

  • Seguiment de les comandes emeses fins a la recepció en el sistema informàtic.
  • Entrada i recepció de materials en el sistema.
  • Creació d'ubicacions.
  • Gestió de materials amb sistema KANBAN.
  • Gestió de materials en règim de consignació.
  • Aplicació del sistema FIFO.

Formació integrada en l'empresa

Horari

Periode lectiu:

Matí de 9.00 a 13.00 hores 

Periode no lectiu:

8,5h de dilluns a dijous i 6h els divendres. Horari d'entrada flexible de 8 a 9.

La durada de la formació

Octubre de 2025 a l'agost de 2027

Remuneració bruta anual

17.000 €

Localitat on es realitzarà la formació dual

Av. Cervera s/n

25300 - Tàrrega

Perfil dels estudiants / treballadors

Coneixements i requisits

Grau en Enginyeria

Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word, PowerPoint)

Carnet de conduir i vehicle propi

Idiomes

Preferiblement anglès nivell C1

Altres aspectes a valorar en el procés de selecció

Bon nivell de comunicació

Treball en equip

Capacitat d'anàlisi

Capacitat per gestionar incidències amb rapidesa i eficàcia