Ros Roca. Compres

Breu presentació de l'empresa
Ros Roca és una empresa amb seu a Tàrrega (Lleida), especialitzada en el disseny i fabricació de solucions per a la gestió de residus urbans. Amb més de 70 anys d'història, l'empresa forma part del grup internacional Terberg Environmental i compta amb una planta de producció de 40.000 m2 i un equip de més de 600 professionals. A Ros Roca es produeixen recol·lectors de residus, contenidors i es comercialitzen equips de rentada i vehicles de neteja viària, adaptats a les necessitats específiques de cada mercat.
A Ros Roca Tàrrega (Lleida), es concentra l'activitat de producció i les àrees de suport com enginyeria, logística, qualitat, recursos humans, comercial, entre d'altres. A més compta amb diversos centres de postvenda repartits per tot Espanya, ubicats a Fonolleres, Rubí, Paiporta, Pinto i Galdakao. Aquests centres donen suport tècnic i manteniment als equips en servei.
Modalitat de Formació Dual
1 plaça per Formació Dual adreçada a estudiants de la UdL en el departament de Post-Venta de Ros Roca
Dades activitats formatives a l'empresa
Les tasques realitzades per l’alumne dins l’empresa seran avaluades i es reconeixeran per un total de 36 crèdits ECTS. Aquests crèdits es corresponen amb les assignatures de Gestió de Projectes i Recursos Humans, el bloc optatiu format per les assignatures Projectes en Empresa I i II, i també el TFM.
Descripció de les tasques i del perfil professional a desenvolupar per part de l'alumne/treballador
El perfil que cerquem col·laborarà amb diferents departaments dins la cadena de subministrament, cosa que li permetrà aprendre tasques relacionades amb compres, aprovisionament i logística interna.
Gestió de proveïdors i compres
- Creació de contractes de suministrament de materials.
- Participar en els processos de negociació de preus.
- Suport en la definició d'estratègies de negociació, juntament amb el responsable de l'àrea i el comprador especialitzat.
- Manteniment de la base de dades de proveïdors.
- Col·laboració en la preparació de documentació per concursos o licitacions.
- Elaboració i anàlisi de comparatives de preus.
Planificació i aprovisionament
- Gestió urgent d'incidències que afectin producció.
- Seguiment de la "hot list".
- Actualització del "roadmap" de categories.
- Generació/ revisió i llançament del MRP.
- Emissió i seguiment de les comandes de compra.
- Coordinació de transports de proveïdors (si cal).
Control de materials
- Seguiment de les comandes emeses fins a la recepció en el sistema informàtic.
- Entrada i recepció de materials en el sistema.
- Creació d'ubicacions.
- Gestió de materials amb sistema KANBAN.
- Gestió de materials en règim de consignació.
- Aplicació del sistema FIFO.
Formació integrada en l'empresa
Horari Periode lectiu: Matí de 9.00 a 13.00 hores Periode no lectiu: 8,5h de dilluns a dijous i 6h els divendres. Horari d'entrada flexible de 8 a 9. |
La durada de la formació Octubre de 2025 a l'agost de 2027 |
Remuneració bruta anual 17.000 € |
Localitat on es realitzarà la formació dual Av. Cervera s/n 25300 - Tàrrega |
Perfil dels estudiants / treballadors
Coneixements i requisits Grau en Enginyeria Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word, PowerPoint) Carnet de conduir i vehicle propi |
Idiomes Preferiblement anglès nivell C1 |
Altres aspectes a valorar en el procés de selecció Bon nivell de comunicació Treball en equip Capacitat d'anàlisi Capacitat per gestionar incidències amb rapidesa i eficàcia |